onsdag 2. oktober 2013

Strikket babyjakke BabyDROPS 18-10

Nå har det endelig skjedd; jeg har strikket noe hvor jeg har fulgt oppskriften helt nøyaktig!
(..eller egentlig ikke, plasserte knapphullene litt annerledes, finere syns jeg!)


Samme farge som på bildet, og til og med kjøpt like knapper som det som står i oppskriften!

Overrasket over meg selv og ganske fornøyd med resultatet.
Det jeg må lære meg til neste gang er å sy sømmene under armene finere, kunne nok blitt bedre, men de vises heldigvis ikke så godt.



Jeg strikket størrelse 6/9 mnd.


Oppskriften jeg brukte finner du her: DROPS jakke og sokker med perlestrikk


Knappene kjøpte jeg hos Tjorven & Friends i Majorstukrysset, der har de alltid 10% studentrabatt på hele sortimentet! 




Garnet er Merino Extra Fine farge 01 natur






Hilsen Marianne



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar